Info Lowongan Kerja Bumn Cpns dan Lowongan Bank

Lowongan Kerja BUMN Terbaru 2012 di Jakarta Garuda Indonesia

Lowongan Kerja BUMN Terbaru 2012 di Jakarta PT Garuda Indonesia (Persero) Tbk For business expansion of the company, we are eagerly seeking talents for positions in Indonesia as follows:

FLIGHT OPERATION SUPPORT ANALYST – Lowongan Kerja BUMN Terbaru 2012 Jakarta Raya – Cengkareng
Qualification & Experience:
Male, age max 27 years, Indonesia Citizen
Bachelor Degree S1 in Ilmu Komputer / Teknik Informatika / Sistem Informatika IPK min. 3.00 (skala 4.00)
Healthy carnal and spiritual
Can work deep team or individual
Gaining control application mathematics gets web basis (programmer web) as. NET, JAVA, Flash and integration with SAP Gaining control active ala English Language, well oral and writing
Experienced at min’s area. 1 year
Work assignment at Garuda’s Home Office Indonesian at Area about office Airport Soekarno Hatta

FLIGHT OPERATION SUPPORT OFFICER – Jakarta Raya – Cengkareng
Qualification & Experience:
Having min job experience 1 year at positioning same
Female age max 25 years old for D3 and max 27 years old for S1
Min Diploma Degree D3 or Bachelor Degree S1 in Administrasi Perkantoran, Sekretaris, Manajemen, dan Komunikasi min IPK min. 3.00 (skala 4.00)
Can run Computer (min. MS Office & Internet)
Gaining control English Language (Oral & Writing)
Can work properly & play by play Can work individual’s ala and also deep team

If you are interested in taking up above challenging career with good remuneration, send a detailed resume with a recent photo to: http://career.garuda-indonesia.com .
Lowongan Kerja BUMN Terbaru 2012 di Jakarta deadline 23 Juni 2012. Just candidate that qualify one will be contacted and is invited to follow selection process. All selection process will be performed at Jakarta.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Lowongan kerja Bumn / Lowongan Kerja BUMN Terbaru / Lowongan Kerja BUMN Terbaru 2012 di Jakarta dengan judul Lowongan Kerja BUMN Terbaru 2012 di Jakarta Garuda Indonesia. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://lowonganbumn-kerjabumn.blogspot.com/2012/06/lowongan-kerja-bumn-terbaru-2012-di.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Job Fair