Info Lowongan Kerja Bumn Cpns dan Lowongan Bank

Lowongan Kerja Terbaru PT Bank Mega Tbk 2012

Lowongan Kerja Terbaru 2012 PT Bank Mega Tbk (Bandung – Jawa Barat) inviting young professional that have integrity and tall commitment for conjoined and gets career as:

Lowongan Kerja Bank Positions :

TELLER TRANS STUDIO BANDUNG (TSB) – Lowongan Kerja BUMN Bank di Bandung – Jawa Barat
Qualification & Experience:
Male/ Female age max 25 years old
Min Diploma Degree D3 any major
Body high Min. 160 Cm
Performance get to pull
Having good communication ability

CARD BUSINESS OFFICER (CBO) Lowongan Kerja BUMN Indonesia Bandung – Jawa Barat
Qualification & Experience:
Male/ Female age max 35 years old
Min Diploma Degree D3 any major
Accentuated by Min’s experience. 1 yrs. at marketing’s area charge plate
Having knowledge and extensive network at local region
Having good communication ability

ACCOUNT OFFICER (AO) Bandung – Lowongan Kerja BUMN Jawa Barat
Qualification & Experience:
Male/ Female age max 35 years old
Bachelor Degree S1 any major
Min’s experience. 1 yrs. at banking credit area (SME / Commercial / Consumer)
Having knowledge and extensive network at local region
Having good communication ability

BACK OFFICE (BO) Bandung – Jawa Barat
Qualification & Experience:
Male/ Female age max 25 years old
Min Diploma Degree D3 any major
Good Computer literate with Ms. Excel, Ms. Word
Having good communication ability
Can collaborate deep team

FUNDING OFFICER (FO) – Lowongan Kerja BUMN Terbaru 2012 Jawa Barat
Qualification & Experience:
Male/ Female age max 35 years old
Min Diploma Degree D3 any major
Min’s experience. 1 yrs. at marketing funding’s area
Having knowledge and extensive network at local region
Having good communication ability

Benefit:
Chance to become jobholder
Subsidy eats, transport’s subsidy, leave subsidy, health subsidy, THR Career ladder

If you love challenges and look forward to enriching professional and experience, kindly submit your complete resume with latest photograph to :

PT Bank Mega Tbk (Bandung)
Jl Gatot Subroto No 283 Bandung
Lowongan Kerja Terbaru PT Bank Mega Tbk deadline 22 July 2012.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Lowongan Kerja Bank / Lowongan Kerja Bank Mega / Lowongan Kerja Terbaru Bank Mega dengan judul Lowongan Kerja Terbaru PT Bank Mega Tbk 2012. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://lowonganbumn-kerjabumn.blogspot.com/2012/07/lowongan-kerja-terbaru-pt-bank-mega-tbk.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Job Fair